lauantai 26. maaliskuuta 2011

Moikka

Minä täällä taas. Meillä on ollut kiireitä ja näin olleen en ole ehtinyt kertoa teille mitään. Nyt meillä on aikaa. Ystävämme Vallu on asunut meillä viikon. Huomenna Vallu lähtee kotiin. Vallu on luultavasti maailman kiltein corgi. Varsinkin Happy tykkää hänestä, ja Vallu ei ole edes komentanut Happyä paljon. Happy roikkuu meissä kaikissa kiinni terävillä hampailla, tai siis rokkuisi jos muutkin antaisivat lupaa. Kukaan muu kuin minä ei jaksa leikkiä Happyn kanssa. Me juostaan tai painitaan tai ollaan vetoleikkiä. Matte on iloinen. Muuten Happy purisi heitä niin kuin Nalle teki nuorena. Minä en ole ikinä purrut ketään, koska olen aina ollut hyvin rauhallinen ja kiltti. Kerran pienenä kun kävin päiväkodissa Matten kanssa menin portin läpi moikkaamaan ystäväni Tellua. Tellu ei tykännyt muista koirista ollenkaan. Kukaan ei huomannut kun livahdin esteiden läpi ja kun Matte tuli, hän näki miten minä istuin keskellä lattiaa ja Tellu juoksi mun ympäri. Matte nappasi minut vähäeleisesti pois. Mutta Tellu ei tehnyt minulle mitään pahaa. Halusin vaan olla ystävällinen hänellekin. Sellainen MINÄ olin pentuna. Happy vaan juoksee suoraan muiden luokse ja hyppää niiden päälle.
Keskiviikkona oltiin taas Tokoagissa. Matte oli tyytyväinen minuun. Olin hyvin rohkea temppuradalla. Kuukauden päästä mennään Tuija-ohjaajan kurssille, koska Matte haluaa että myös opin jotain. Olenhan kuitenkin oppinut että voin tehdä kaiken omassa tahdissani Tokoagissa....Happy käy myös Tokoagissa ja se menee jo ensi viikolla Tuijan pentukurssille.
Nyt vaan löhöillään täällä kotisohvalla, koska on lauantai ja Matte viettää meidän kanssa laatuaikaa.
T. NOVA!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti