perjantai 18. maaliskuuta 2011

Kyläilyä ja tokoagia

Eilen käytiin kylässä MUN kummitädin, Kristan luona. Olen aina saanut hienot lahjat häneltä, vaikka Matte sanoo, että kummitädin tehtävät ei ole ostaa lahjoja vaan jos Mattelle tapahtuu jotain, niin Kristan kuuluu huolehtia minusta. Mä tykkään silti erityisesti niistä lötköistä repimisleluista mitkä ollaan saatu häneltä.
Kristan luona oli myös ystävämme Annika, ja häneltä saadaan aina sellaiset superhyvät hammasluut. Kiitos!
Pentu ja Nalle oli myös mukana eilen, koska Nalle oli menossa Tokoon, ja pentu oli sitten muuten vaan mukana, kai, koska olen kyllä varma että koko kyläily oli vaan sen takia että Krista ja Annika halusivat nähdä minut.

Matte on vähän kypsä minuun, koska olen päättänyt että minä olisin hyvä pomo tässä talossa. Nalle on kuitenkin melkein 7. Tänään aamulla kun komensin Nallea pois Matten vierestä (miksi siihen piti ängetä) löysin itseni lattialta. Matte ei enää sulaa vaikka mä kallistan päätä, ja heilutan häntää viattomasti. Nyt minäkin olen aloittamassa Tuijan koulussa, missä Nalle jo on ja pentu on menossa. Mä olen ollut Tuijan hauskalla tenppukurssilla, mutta nyt Mattella on jotain muuta mielessä...

Tokoagissa oli taas hauskaa. Matten piti astua mun yli kun makoilin lattialla, ja sitä täytyy harjoitella täällä kotonakin. Mä en millään viitsisi odottaa paikalla. Tehtiin myös temppuja ja suoriuduin hyvin niistä. Mentiin esteiden yli ja putkien läpi. Yksi niistä oli tosi pitkä. Mä katoin tarkkaan kun Helena-ohjaaja toi pulkan muiden tavaroiden mukana, mutta hän onneksi peitti sen "vaarallisella alustalla". Nyt oli paljon kivempaa ja menin reippaasti pulkan päälle seisomaan. Alusta on pehmeä. Menen ehkä perunalaatikonkin päälle, jos saan sen pehmeän alustan siihen ensin.

Nyt ajattelin ottaa aamupäiväunet, koska olen leikkinyt Happyn kanssa koko aamun. Sen kanssa on tosi kiva juosta ja painia.
T. NOVA!

2 kommenttia:

  1. Nova pieni, eikö Matte ole kertonut sinulle, että jos hänelle tapahtuu jotakin sinä ja Heavy tulette meille?

    VastaaPoista
  2. Eikun mun piti tietenkin kirjoittaa että sinä ja Nalle!

    VastaaPoista