keskiviikko 2. maaliskuuta 2011

Moi.

Minä täällä, Nova.
Mattella on ollut paljon kiireitä, ja siksi tämä hiljaisuus. Happy tuli kotiin. Mä olen mököttänyt sille, koska tajusin että olen melkein 3. Annan silti pennun tulla mun lähelle, ja me nukutaan vierekkäin. Nalle vaan murisee ja komentaa sitä pois. Heavy nuuskii sen korvia. Pennulle otettiin pentuhäkki käyttöön, koska Happy katosi 2 kertaa eilen. Se menee jonnekin piiloon ja Matten mielestä se on liian vaarallista koska Happy on tositosi pieni.
Me ollaan juostu pihalla yhdessä. Happy seuraa mua joka paikkaan.
Nalle menee 15 pvä hammasleikkaukseen.
Muuten ei ole tapahtunut paljon koska Matte on ollut poissa ja hoitolassa ja se on hiukan tylsää. Mutta tänään mennään tokoagitenttiin. Me ei olla harjoiteltu yhtään.
T. NOVA!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti