tiistai 8. maaliskuuta 2011

Pentujuttuja...

Moikka. Happy on nyt asunut täällä viikon. Tänään leikittiin ihan vähän. Mä olen kyllä vähän kypsä siihen, täytyy myöntää. Se on koko ajan mun tai Nallen tai Heavyn kimpussa eikä välitä vaikka murisemme sille. (Mattea se kyllä uskoo, onneksi). Ulkona se juoksee mun perässä, ja sisällä se roikkuu meissä. Se syö edelleen aika vähän. Viikonloppuna menin ja vein vähän siitä tonnikalasta mitä se on saanut. Matte ei ollut tyytyväinen. Tänään mä ja Matte syötettiin sitä. Matte antoi sille nappulaa ja mä istuin koko ajan vieressä vahtimassa että ne meni sen suuhun.
Mä olen muutenkin koetellut Matten hermoja. Mua niin ärsyttää kun kesken haistelun pitää mennä sisälle. Me ollaan paljon pihallakin nyt koska pennun täytyy oppia sisäsiistiksi. Mä en aina viitsi tulla kun muut menee sisälle. Matte ei tykkä siitä. Mutta enhän mä mihinkään lähde pihasta, koska en halua olla yksin metsässä.
Huomenna mennään taas tokoagiin, aloitan nyt 3.lla luokalla. Happy tulee myös mukaan, se menee vasta ekalle ja se on tosi helppo.
Tällä hetkellä ollaan kaikki sängyssä paitsi Heavy. Heavy ei saa tulla makkariin ollenkaan, se on meidän huone. Matte antoi meille puruluita, ja mä yritän aina omia kaikki. Matte on jo monta kertaa suuttunut ja antanut luut takaisin Happylle ja Nallelle. Huoh...Minä TAHDON ne luut. Ja mä saan ne yleensä. Nalle ei jaksa sanoa mulle vastaan, ja Happy antaa vielä helposti periksi. Mun bravuurini on kun saan kaikkien luut, pureskelen yhtä ja piilotan loput tassujen alle. Sitten komennan muut pois. Pentu inisee ja Matte hermostuu. Matte ei oikein ymmärrä. Matte luulee että olen vähän tyhmä, mutta itse asiassa olen todella fiksu. Tiedän mitä haluan, ja tavalla tai toisella saan sen aina.
Hyvää yötä,
T. NOVA.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti