sunnuntai 13. maaliskuuta 2011

Vähän tekstiä vielä...

Hei taas.
Nyt kun Mattella ja Mikolla molemmilla on ollut vähän vapaata, niin ollaan nukuttu tosi paljon. Matte ja Mikko tekee liian paljon töitä ja siksi he ovat tosi väsyneitä koko ajan. Mä ymmärrän sen kyllä, koska itse olen myös hyvin väsynyt kun tulen Tokoagitunnilta.
Meillä käy sellainen tosi kiva Maija auttamassa hoitolassa ja silloin Matten ei tarvitse olla siellä koko ajan. Mä tykkään olla hoitolassa, ja päästään välillä mukaan sinne. (Nalle ja Heavy ei voi sietää sitä). Matte ei anna minun rähistä muille koirille vaan meidät laitetaan omaan huoneeseen siellä ja se on taas tylsää. Haluaisin ennen olla vapaana haistelemassa paikkoja ja etsiä tippuneita raksuja lattialta.
Meillä kotona ei ikinä pysy mitään kauan lattialla koska minä tai Nalle löydämme kaiken heti. Yleensä Nalle löytää ja mä syön. Nalle pääsee myös keittiön pöydälle jos tuolit joskus unohtuu tarpeeksi ulos, ja menee sinne. Eilen Nalle vei Matten perunapiirakan olohuoneen pöydältä. Pentu ei ole oppinut siihen vielä, mutta Matte väittää että siitä tulee yhtä ketterä kuin Nallesta. Minä taas olen aika pitkärunkoinen ja pysyn mieluummin maan tasalla. Olen kuitenkin oppinut menemään sohvalle ja sohvan käsinojaan olohuoneessa. Nalle tähystää aina selkänojalta koska se on kuitenkin meistä vanhin.
Nyt täytyy mennä.
T. NOVA!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti