torstai 3. maaliskuuta 2011

Iltaa

Tänään on ollut ihan kiva päivä. Käytiin metsässä ja pellolla juoksemassa, Happykin oli mukana. Hiukan mä osoitin mieltä Mattelle. Menin 2 kertaa oikein kauas heistä, mutta en halua jäädä yksin, joten juoksin aina takaisin. Lopuksi Matte otti minut remmiin.
Olen repinyt lelua Happyn kanssa. Annan sen silti aina sille. Niin kuuluu tehdä kuin toinen on pieni. Tänään kyllä yritin viedä Happyn hammastikun. Saadaan aina Dentastix-hammastikut iltaisin. Heavy saa kokonaisen ja me puolikkaat. Happy sai pienen palan ja se tykkäsi siitä. Muuten se on tosi outo, koska se syö tosi vähän. Aina jää ruokaa kulhoon ja Matte ei anna meidän syödä loput. Happy saa jopa tonnikalaa että ruoka maistuisi, hiukan epistä. Matte kyllä väittää, että me syödään paremmin kuin moni ihminen, mutta emme saa tonnikalaa! Tänään syötiin poroa, vihanneksia ja kermaviiliä. Saatiin myös pellavaöljyä, kalkkitabletit ja Nallelle annetaan jotain uutta ainetta ettei se söisi niin paljon Heavyn kakkaa. No, mutta nyt meni ohi aiheen. Happy sai siis sen pienen hammastikun, ja kun se tiputti sen suusta vein sen. Menin sängyn alle ja kuulin miten Matte meuhkasi. Menin silti takaisin sänkyyn, koska siellä on mukavampi syödä, ja Matte vei sen palan minulta ja antoi sen takaisin Happylle. Kukaan ei kuulemma vie minunkaan suusta mitään. (se oikeesti tiputti sen).

Eilen oltiin Tokoagi-tentissä ja saatiin 39½ pistettä. 40 on täydet pisteet. Me tehtiin 4 tehtävää, yksi oli taas se etsi nami, sitten mun piti katsoa Mattea silmiin 2 kertaa, seistä nätisti kun Matte jutteli Helena-ohjaajan kanssa, ja mennä esinerivin ohi haistelematta niitä. Mä haistelin niitä silti. Matte lirputteli hulluna, mutta silti menin haistelemaan, koska mua kiinnosti ne. Olen nyt kuitenkin kolmannella luokalla, ja se alkaa jo ensi viikolla.
Nyt mennään nukkumaan,
T. NOVA!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti