torstai 10. maaliskuuta 2011

Moikka.

Täällä taas.
Eilen oltiin tokoagissa. Minä ja Happy matkustettiin yhdessä meidän isommassa kopassa. Happy huusi alussa, mutta mä komensin sitä. En mä jaksa kun se jatkuvasti huutaa....Se huutaa ihan hirveästi kun Matte laittaa sen pentuhäkkiin. Mä en muuten huutanut ikinä kun olin siinä pienenä, olen aina ollut hyvin hiljainen ja helppo.

Tokoagissa oli taas hauskaa. Me tehtiin erilaisia juttuja ja lopuksi temppuja. Mä nyt sitten päätin nousta sen hemmetin perunalaatikon päälle ihan hetkeksi. Matte oli niin iloinen. Menin myös makaamaan putkessa. Mä olen aika tyytyväinen temppurataan. Ajattelin olla reipas kun en suostunut odottamaan lupaa ennen kun menin ottamaan namin. Pitäisi kuulemma odottaa lupaa. Nalle tekee niin mutta mä olen hyvin kärsimätön. Haluan kaiken nyt ja heti.

Pennun syömisestä mun piti vielä kertoa. Matte on luovuttanut, ja tänään Happy sai vaan raksuja. Eilen se söi ison annoksen raksuja päivällä, ja illalla ei mitään. Tänään se on syönyt 3 ateriaa. Ehkä se alkaa oppia että jos ei itse syö niin me muut kyllä syömme. Paitsi että Matte hyökkää kulhon kimppuun ja vie sen ennen kun ehdimme sinne. Jos Matte kerran haluaa että kulho tyhjenee, niin mä voin kyllä hoitaa sen homman.

Mamma ja Muppa kävivät tänään, ja heistä tykkään tosi paljon. Muppa kävi mun ja Nallen kanssa ulkona, mutta erikseen. Sitten Nalle lähti Matten kanssa yksin toko-tunnille. Nalle on tosi taitava tokossa, mä en ihan totta ymmärrä miten se viitsii...Mä en ikinä haluaisi mennä sivulle istumaan tai pysyä kauan paikalla. Minusta on hauskaa tehdä pikkujuttuja ja liikkua vapaasti haistelemassa. Niin ei saa tehdä tokossa. Heavy ei käy missään. Se haluaa syödä kaikki vieraat ihmiset ja koirat ja se ei ota herkkupaloja vastaan missään muualla kuin kotona. Se johtuu siitä että se haluaa vartioida meitä. Silloin vieraat ihmiset on paras palkka. Matte ei anna sen syödä niitä. Siksi Heavy ei enää käy tunneilla harrastamassa niin kuin me.
Meidän ystävät Pimu ja Nuppu kirjoittaa nykyään myös blogia. Sitä kannattaa käydä lukemassa.
Ei kai tässä sitten muuta. Hyvää yötä.
T. NOVA.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti