perjantai 11. maaliskuuta 2011

Huomenta.

Täällä kaikki hyvin. Ainakin minun mielestäni, koska Happy on vihdoinkin nukahtanut. Mulla ja Mattella meinasi jo mennä hermot. Olen vähän juoksuttanut Happyä eilen ja tänään, ja Matte on silloin aina yhtä iloinen. Meillä on kyllä hirveästi töitä pennun kanssa. Mun täytyy edelleen vahtia sen syömistä. Eilenkin saatiin taas Dentastixit ja mä olin melkein kuono kiinni Happyn suussa.  Sen täytyy oppia, että jos ei itse syö niin muut, tai siis MINÄ, vien kaiken. Nalle on niin paksu että se pärjää. Mä voisin itse asiassa aina syödä meidän molempien annokset, sillä tavalla Nallekin laihtuisi ja Matte olisi ehkä tyytyväinen?

Eilen katsottiin taas telkkaria sängyssä koko illan. Mä tykkään myös katsoa telkkaria, varsinkin luonto-ohjelmat kiinnostaa. Poliisit-sarjassa on aina välillä mukana poliisikoira Severi, sitä olen muutaman kerran haukkunut. Lempifilmini on Myrsky. Se kertoo kaukkarista, eli Kauaksianpaimenkoirasta. (Se on laumanvartija ihan niin kuin mun Heavy).

Nyt mennään vielä hetkeksi nukkumaan, koska Mattella on vapaata, ja aikoo olla meidän kanssa koko päivän.
T. NOVA!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti