lauantai 26. helmikuuta 2011

Moikka taas.

Moi. Täällä ei ole tapahtunut mitään erikoista.
Nallelta on lähtenyt yksi hammas. Kaikki syyttää mua siitä, mutta en ihan oikeasti tiedä miksi se on lähtenyt. Sen tietää vaan Nalle ja Nalle vaikenee kuin muuri.
Mä olen viihdyttänyt meitä parhaani mukaan. Meillä on kiva labbis Pate keittiössä. Se niin haluaa leikkiä mun kanssa mutta mä vaan nipistän sitä kuonoon. Minusta on myös hauskaa yllyttää Heavyä haukkumaan sille. Pate ja Heavy ovat oikeasti ihan kavereita, mutta olenhan ennenkin kertonut miten käy jos minä rähisen. Nykyään Matte vaan vie minut pois kun aloitan...Aamulla Pate pyysi sisään tarhasta terassinoven kautta ja minä ryntäsin sinne murisemaan ja haukkumaan. Heavy seurasi heti. Matte väitti että katsoin Heavyä voitonriemuisesti kun se lähti haukkumaan - ja niinhän minä teinkin! Sen jälkeen lähdin taas makkariin jäähylle.
Nyt odotellaan hoitokoiria, sen jälkeen päästään metsään. Ulkona on vihdoinkin vain muutama pakkas-aste!
T. NOVA!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti