tiistai 15. helmikuuta 2011

Huomenta!

Eilen en saanut kirjoittaa, vaikka Matte oli koneella monta tuntia. Me mentiin kaikki sänkyyn lämmittelemään filtin alle ja mä ja Nalle oltiin ihan kiinni Mattessa. (Pakkanen jatkuu vielä). Matte sanoi että hän tekee kotisivuja ja siihen mun tekstit ei kelpaa.
Meillä käy usein koiria täällä yökylässä ja eilen tuli 2 uutta tipsua. Rocky on samanvärinen kuin minä ja yhtä vanha kuin Nalle. Riina on vaalea ja mun ikäinen. He ihmettelevät kovasti kun me leikitään. Yritin pyytää Riinaa juoksemaan eilen (saatiin olla vähän aikaa tarhassa) mutta hän vaan suuttui. Ehkä he tottuvat meihin pian. Ensi viikolla hyvä ystäväni Ruben tulee taas kylään. Ruben on bichon frise´-rotuinen. Me juostaan paljon yhdessä. Minusta on tosi kivaa kun kaverit tulee tänne mutta näytän heille aina ensin että MINÄ asun täällä. Mä murisen ja haukun ja Matte laittaa minut sen takia aina makkarin portin taakse. Joskus hän kuitenkin unohtaa sen ja silloin pääsen näyttämään muille. Mä en kuitenkaan pure heitä, koska silloin ne saattaisivat suuttua mulle ja sitä mä en halua. Nalle ei puolusta mua. Nalle on tosi kiltti kaikille. Sen sijaan olen saanut Heavyn innostumaan kun minä rähisen. Hän luulee että mulla on hätää ja puolustaisi mua heti. Matte muistaa kuitenkin aina laittaa Heavyn tarhaan kun tänne tulee joku joten hänestä ei ole paljon hyötyä mulle silloin. Rähisen vaan vähän aikaan, ja sitten rauhoitun ja haluan leikkiä.
Leikkiminen on yksi mun lempipuuhista.
Mulla on myös harrastus - TOKOAGI. Siitä kerron teille lisää huomenna, koska tänään on Tokoagi-päivä.
T. NOVA!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti