torstai 17. helmikuuta 2011

Toko-agi

Moi. Eilen oli tosi kiva päivä. Päästiin metsään ja mä juoksin Sani-kultsun kanssa paljon! Meillä kävi myös Mamma ja Muppa kylässä. Mä rakastan Mammaa tosi paljon. Se hemmottelee mua, ja heittää aina lelut kun vien ne hänelle. (Matte murisee silloin, mutta who cares). Mamma antaisi myös meille herkkuja, mutta jos niin kävisi, Matte murisisi jo niin paljon että on parempi antaa olla. Heavy ja Nalle tykkää myös Mammasta tosi paljon. Ja Muppakin on kiva. Varsinkin Heavyn mielestä, koska Muppa ottaa aina Heavyn lelut jos Heavy tuo niitä. Kerran Heavy innostui Mupasta niin paljon, että hyppäsi sen tuoliin ja Muppa meinasi saada slaagin. Matte sanoi, että Heavy vaan halua nuuskia korvaa, koska sen se tekee kaikille mistä se tykkää. Myös minun korvia Heavy hoitaa, mutta Nallen ei ikinä. Heavy rakastaa Nallea, mutta Nallen korviin ei parane mennä, koska Nalle komentaa. Mä en komenna Heavyä. (vielä).
Mutta eilen mentiin sitten Matten kanssa Tokoagi-hallille. Meidän ryhmässä on ystäväni Pimu, ja aussie-tyttö Kamu (tosi kiva mun mielestä) ja sitten 2 isompaa koiraa mihin mä en saa tutustua. Eilen tehtiin ensin erilaisia tehtäviä. Matte käski mun etsiä namipalan jonka Merita-ohjaaja tiputti maahan. Mä otin ne vasta hetken päästä, koska luulin että Mattella olisi jotain parempaa kädessä. Kun ymmärsin että ei ole, hain sen namin. Matte kehui mua tosi paljon. Sen jälkeen, meidän piti kulkea vähän remmissä ja Mirella-ohjaaja oli pukeutunut hassusti. Hän piti myös pari keppiä kädessä. Pimu haukkui hänelle ensin, mä en ymmärrä miksi? En mä viitsinyt. Käveltiin sitten hienosti ohi, hiukan mä katsoin keppejä kun mentiin ohi, mutta mitä niistä sitten? Ei Pimukaan enää siinä vaiheessa haukkunut. Mehän saatiin nameja ja kehuja.
Mirella-ohjaaja otti sitten minun remmin, ja Matte meni muutaman metrin päähän seisomaan. Sitten se käski mun istua ja mennä maahan. Matte meinasi pyörtyä kun mä tein niin. Se luulee oikeesti, että mä en osaa...Kai mä nyt istua osaan, mutta miksi sitä tekisi käskystä? Nyt kuitenkin tein. Sitten oli hauskat nuuskimistemput lopussa. Etsin herkkuja purkkien ja ämäpreiden alta, sekä styroks-laatikosta. Menin myös putkeen. Matte yritti että mä olisin mennyt makaamaan putkessakin mutta siihen en totta vieköön suostunut! Joku raja mullakin on. Virikekenttä oli tosi hauska. Haisteltiin leluja. Löysin yhden pallon ja olisin halunut leikkiä sillä, mutta silloin Matte käski minut pois. Mälsää. Mutta hauskaa oli. Nukahdin heti kun päästiin autoon ja koppaan.
Nyt Matte aikoo viedä meitä ulos, koska he lähtevät tänään katsomaan Happyä Mikon kanssa ja ovat kauan poissa. Happy on meidän uusi perheenjäsen ja mun tuleva leikkikaveri. (Aion ensin näyttää sille taivaan merkit!).
T. NOVA!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti