keskiviikko 23. helmikuuta 2011

Toko-agia taas

Huomenta.
Eilen oltiin taas Matten kanssa tokoagissa. Oli muutenkin kiva päivä, koska pääsin juoksemaan metsään ensin.
Tokoagista myöhstyimme taas. Me ollaan aina myöhässä, ja se ei ole minusta kiinni. Eilen istuin autossa odottamassa kun Matte otti vastaan 3 tanskandoggia ja yhden coccerin. Jos en ole maininnut, niin istun välillä etupenkillä omassa turvavyössä. Nalle rimpuilee ja on levoton jos se ei ole kopassa, mutta minä nukun mielelläni etupenkillä.
Tokoagissa harjoiteltiin tulevaa tenttiä varten. Se on jo ensi viikolla. Viimeksi sain 3 kymppiä ja yksi 9 ½. Senkin ½-pisteen menetys oli Matten vika. Helena-ohjaaja käski Matten kuunnella tarkasti, ja silloin Matte menee lukkoon. Hän vaan näki miten Helenan suu liikkui ja mokasi sitten tehtävän sen jälkeen. No, ehkä pärjätään paremmin ensi viikolla. Matte ei myöskään voi käsittää, että minä en saa olla irti hallissa. Nalle on aina irti tokossa, ja siksi Matte heittää mun remmin lattialle myös. Jos hän mokaa tentin sen takia, aion mököttää kauan.
Tehtiin taas hauskoja nuuskimisjuttuja tunnin päätteeksi. Pujoteltiin, ja käveltiin vaarallisella alustalla. Se ei enää pelottanut, koska olen tottunut. Uskalsin myös ottaa namin isosta Ikea-kassista. Sitten tuli taas ne tylsät pelottavat jutut. Perunalaatikko ja pulkka. Mä vihaan sitä pulkkaa!! Mä en halua mennä sen päälle, saatikka sitten istua sen päällä. Eilen nostin etutassut sen päälle, ja söin nameja sen päältä. Sama juttu perunalaatikon kanssa. Se on korkea ja inhottava! Onneksi nämä jutut eivät tule tenttiin.
Tunnin jälkeen jäätiin juoruamaan Pimun ja Nupun ja Kaisan kanssa. Matte ja Kaisa pölöttivät kuin hullut, ja lopuksi Helena-ohjaaja tuli sanomaan, että he eivät oikein voi pitää tuntia siinä metelissä. Silloin heille tuli kiire. Mentiin juoksujalkaa ulos ja heitä hävetti ihan suunnattomasti. Ihan oikein heille. Me koirat oltiin ihan hiljaa!
T. NOVA.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti