keskiviikko 23. helmikuuta 2011

Kuvia

Moikka. Mä haluan tänään näyttää teille vähän valokuvia!

Tässä ensimmäisessä on parhaat ystäväni Pate ja Elmo-mopsi,sekä minä, chihu Vili ja mäyrispentu Vaappu.
                               

                                Tässä olen minä ja ystäväni Ötökkä.
            

Matte tilaa meidän ruoat Kennelrehusta ja ollaan aina mukana tyhjentämässä laatikot. Nalle varsinkin. Minä katson vierestä. (laatikot voi joskus olla pelottavia).
                 

                Tässä syödään sulassa sovussa ystävämme Mitzin kanssa.
                                       

                                     Mun oma Heavy ja Ötökkä.
           

                TÄMÄ on Happy. Hän tulee pian kotiin. Täällä odotellaan jo....

Minä olin muuten paljon söpömpi pienenä jos saan sanoa.
T. NOVA!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti