maanantai 14. helmikuuta 2011

Täällä taas.

No niin, nyt voin kertoa vähän enemmän. Matte tuli kotiin ja antoi meille ruokaa. Tänään saatiin kalkkuunaa (se on oikeesti Heavyn), viiliä ja vihannesmössöä. Mä rakastan ruokaa. Mitään koko maailmassa ei ole niin ihanaa kun ruokaa. Mattesta mä tykkään myös tosi paljon ja Nallesta ja Heavystä. Mikkokin on tosi kiva, mutta hän on aika usein töissä. Yleensä mennään suoraan nukkumaan kun hän tulee kotiin. Mä nukun hänen mahan päällä tai kainalossa. Minusta on myös hauskaa hiipiä hiirenhiljaa Matten tai Mikon naaman eteen kun he nukkuvat ja nuuskia heitä. Nalle opetti sen minulle. Nalle lipaisee, mutta mä vaan nuuskin.
Nalle on oikeesti mun paras kaveri vaikka kiusaan hänet jatkuvasti. Ilman Nallea pelkäisin aika paljon. Mulla on myös muita kavereita. Paras Nallen jälkeen on Pate. Me ollaan samanikäiset ja ollaan tunnettu tosi kauan. Elmo, Pimu ja Nuppukin ovat mun kavereita. Yleensä muut juoksee ja mä yritän rauhoittaa heitä koska se näyttää rajulta. Se on välillä rasittavaa. Jos olen yksin metsässä tai vaan yhden kaverin kanssa mun ei tarvitse vahtia muita.
Mutta nyt Matte aikoo laittaa heille iltapalaa, ja mä ja Nalle aiotaan ärsyttää heitä niin kuin aina. Me ei ikinä saada mitään joten kostoksi ängemme ihan heidän viereen tujottamaan.
Hyvää yötä,
NOVA!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti