sunnuntai 3. huhtikuuta 2011

Huomenta kaikille.
Täällä minä taas, harmaan sunnuntai-aamun kunniaksi. Meillä menee hyvin. Syödään edelleen liian harvoin, mutta minkäs teet...Me ei oltu Tokoagissa tällä viikolla. Matte haki meille ruokaa sinä päivänä. Eteinen oli taas täynnä pahvilaatikoita täynnä herkullista kalkkunaa ja vihannespötköjä. Happy ja Nalle tutkivat laatikot, kaatoivat, nuuskivat ja kiipeilivät niiden päällä. Minä katsoin vierestä. Varmuuden vuoksi. Nyt pakastimet on täynnä ja pahvilaatikot viety roskiin. (onneksi).
Tänään sataa ja tulee ja mä en olisi millään halunut mennä tarhaan aamulla. Matte kantoi minut ulos. Muutenkin Matte on ollut helisemässä mun kanssa. Mä niin tykkään kiustata Happyä tai ystävämme Vaappu-mäyräkoiraa ulkona. Estän heitä liikkumasta ja murisen ja heitän heidät maahan. Hauskaa! Enhän mä oikeesti tee heille mitään. Matte melskaa ja uhkaa nipata mua, mutta olen myös hyvin nopea. Lopputulos on että olen joutunut olemaan remmissä osan lenkistä. Höh, Matte ei tajuu.
Huomenna Matte ja Mikko lähtee laivalle rentoutumaan. Mamma ja Muppa tulee tänne asumaan Heavyn kanssa. Me tipsut mennään hoitolaan. Maija pitää meistä siellä hyvää huolta. Mamma ja Muppa ei jaksa meidän kanssa. Tai siis tosiasiahan on, että he eivät jaksa NALLEN ja HAPPYN kanssa, minähän olen maailman helpoin ja rauhallisin hoitokoira. Mutta Happy ei pärjää ilman minua hoitolassa. (Ja minun mielestä on kyllä ihan kivaa että Nalle ja minä ollaan samassa paikassa).
Kerron sitten miten meni.
T. NOVA!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti