tiistai 19. huhtikuuta 2011

Tekstiä

Hei vaan. Laitoimme äsken kuvia, ja nyt tulee vähän tekstiä.
Kävimme siis lauantaina Halisissa Kaverikoira-lenkillä. Minusta tulee Kaverikoira, ja se tarkoittaa että mennään ilahduttamaan vanhoja ihmisiä ja joskus lapsia. Minä olen hyvä siinä. Rakastan huomiota ja silittämistä. Lenkin jälkeen mentiin Halisten kosken pelottavalle rannalle ja Matte halusi kuvata meidät. Nalle halusi mennä kahlaamaan rantaveteen. Nalle on mielestäni hullu. Minä en ikimaailmassa laittaisin tassujani kylmään, inhottavaan veteen vapaaehtoisesti. Rannalla oli pari lasta ja tyttö kysyi nätisti jos meitä sai silittää. Matte ilahtui koska tyttö oli hyvinkasvatettu ja kysyi kauniisti lupaa. Silloin meitä saa aina silittää. Jos joku vaan höykkää kimppuun, Matte vetää meitä pois ja murisee että meihin ei saa koskea. Olin hyvin väsynyt kun tultiin kotiin.
Eilen aloitin Tuijan koirakoulussa. Kuten aina, olin mallioppilas. Tein mitä piti, en yrittänyt mennä muiden luokse, ja olin hyvin rauhallinen niin kuin yleensä. Olin taas hyvin väsynyt kun pääsin autoon ja nukuin koko kotimatkan.
Meidän hyvät ystävät Pimu ja Nuppu asuvat täällä tämän viikon. Nuppu on Happyn paras ystävä ja he ovat leikkineet melkein koko ajan. Onneksi he myös välillä osaavat mennä nukkumaan. Happy on melkein samanikäinen kuin Nuppu. Nuppu oli mukana hakemassa Happyä kotiin ja on ensimmäinen vieras koira mihin Happy tutustui. He matkustivat kotiin samassa kopassa. Katsokaa vaikka:

Nyt mennään ulos, joten pakko lopettaa. T. NOVA!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti