lauantai 9. huhtikuuta 2011

Moi!

Täällä on tapahtunut paljon ja siksi emme ole ehtineet koneelle.
Matte ja Mikko olivat laivalla, ja minä ja Happy oltiin hoitolassa. Nalle sai jäädä Mamman ja Mupan ja Heavyn kanssa kotiin. Matte ajatteli, että se tekisi hyvää Nallelle...Maija piti meistä tosi hyvää huolta, ja vei meidät loppuajaksi Mamman ja Mupan luokse. Matte ja Mikko toivat meille uudet puput lahjaksi laivalta. Ollaan leikitty paljon niillä. Ne olivat valkoiset ja pehmeät kun saatiin ne. Nyt ne ovat harmahtavat, mutta silti pehmeät vielä.
Eilen meillä oli Tupperware-kutsut (minulla ja Mattella siis). Tänne tuli paljon vieraita ja meidän ystävätkin tuli. Melkein koko meidän sisäpiiri oli paikalla, Elmo ja Lilli valitettavasti ei päässeet, mutta muut tulivat. Sisäpiirin lisäksi paikalla oli Vaappu ja Vili. Ystäväni Kille joka on yhden päivän vanhempi minusta oli kerrankin myös täällä. Onneksi Kille tulee meille hoitoon ja myös Mitzi. Mitzikään ei ollut nyt mukana. Me ollaan onnekkaita kun meillä on niin paljon ystäviä. Matte aina muistuttaa miten tärkeää se on. Pate ei vaan oikein jaksa pennun kanssa. Mutta se ei haittaa, koska Pate on MUN paras ystävä, ja minä voin luottaa häneen. Kerran hän on merkannut mua tarhassa, mutta mä määrään silti!
Tänään on ollut tavallinen päivä. Oltiin metsässä isolla porukalla. Hauskaa, vaikka jouduin olemaan kiinni. Matte ei kuulemma jaksanut mun temppuilua tänään.
Nyt nukumme niin kauan että saadaan iltapalaa. Sitä odotamme aina innolla.
T. NOVA!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti