perjantai 15. huhtikuuta 2011

Kevät

Moikka kaikki. Nyt on kevät. Se tarkoittaa että ulkona on aikas märkää ja likaista. Eilen Matte leikkasi meille kesäturkit. Happylle ei, koska Happy on vielä pentu, ja kaiken lisäksi se joutuu näyttelyihin. Silloin ei voi olla samannäköinen kuin me nyt. MINUN turkkinihan on hyvin silkkinen, ja näytän tosi söpöltä lyhyeissä housuissani, mutta Nalle ja Heavy....Matte aikoo soittaa Riikalle jos hän voisi tehdä Nallen turkille jotain. Heavyn kanssa se ei ole niin tarkkaa.
Matte oli alukviikolla kipeä ja nukuttiin melkein 3 päivää putkeen. Se oli meidän mielestä mukavaa. Happykin nukkui melkein yhtä paljon kuin me, ja Matte oli onnellinen. Nyt Matte on kunnossa taas.
Meidän paras ystävämme Elmo on asunut täällä, ja Happykin rakastaa Elmoa. Meidän toinen hyvä ystävä Pricken tuli myös. Hän on kiltti ja rauhallinen cocceri. Happy sai jopa Pricken innostumaan leikkiin, vaikka Pricken yleensä vaan nukkuu omalla tyynyllään. Sellainen Happy on.
Mattella ja minulla on ollut vähän erimielisyyksiä ulkona. Olen taas saanut olla vapaana. Eilen Matte ajatteli että hän ottaa minut kiinni ennen kotipihaa, mutta oltiin jo niin lähellä että livahdin omille teilleni. Happy seurasi mua. Matte kiehui kiukusta ja keräsi kaikki muut koirat talteen ja lähti takaisin metsään. Minä lähdin hetken päästä täysillä seuraamaan, koska ikinä ei tiedä jos Matte kuitenkin päättää mennä kauas. Ei ne mennyt. Mä jouduin remmiin ja sitten mentiin kotiin. Matte vannoi että en enää ikinä saa olla vapaana, ja me molemmat tiedämme että samaa silti tulee toistumaan tänään ja huomenna ja aina.
Maanantaina aloitan Tuijan Koirakoulussa.
T. NOVA!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti