torstai 5. toukokuuta 2011

Hei taas.

Matte on vaan kirjoittanut omaa blogia ja mun blogi on jäänyt retuperälle. Nyt meillä on kuitenkin hiukan aikaa. Meidän ystävämme Ötökkä on asunut täällä viikon, ja meillä on ollut tosi hauskaa. Varsinkin Happyllä ja Ötöllä. He ovat olleet yhdessä ihan koko ajan. Myös minä olen välillä juossut heidän kanssa.
Olen myös käynyt Koirakoulussa. Matte ja Tuija keskustelivat viimeksi mun luoksetuloista. Matte kun kiehuu aina kun jään haistelemaan pihapiiriin vaikka muut menee kotiin. Nyt Matte on ottanut pillin käyttöön. Siihen puhalletaan aina kun saadaan jotain syötävää. (eli liian harvoin). Mutta tosiasiahan on, että minä silti tulen aina, koska en missään tapauksessa halua olla yksin pihalla. Mä tiedän että Matte aina odottaa minua.
Muuten täällä ei tapahdu kummempia. Happy osaa hypätä sänkyyn ja sohvalle ihan itse. Nalle on yhtä äkäinen kuin aina. Happy ja minä revimme mielellämme paperia, kirjoja ja lehtiä kun jäämme yksin. Matte joutui maksamaan 25 € rikkinäisestä kirjastonkirjasta. Sen Happy tuhosi, mutta myös minusta on hauskaa repiä Matten lehtiä. Matte ei ikinä muista nostaa kaikki lehdet niin korkealle että en yllä.
Ei kai tässä muuta,
t. NOVA!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti