torstai 17. toukokuuta 2012

Hei Hei.

Pitkästä aikaa. Matte ei vaan viitsi kirjoittaa. Minulle kuuluu hyvää. Olin flunssainen vain kaksi päivää. Nyt olen käynty ahkerasti töissä. Olimme myös yhdessä mätsärissä Matten ja ystäväni Colan kanssa edustamassa Kaverikoiria. Minä pidän Colasta. Mätsärissä oli välillä aika tylsää, mutta saimme paljon herkkuja. Yhtäkkiä pieni päästäinen juoksi ihan suoraan minun ja Colan kuonojen eteen. Matte ja Elise eivät antaneet meidän ottaa sitä kiinni. Olisin niin halunut leikkiä sen kanssa. Cola olisi ehkä halunut syödä sen, koska Cola on vehnäterrieri.
Olemme siis olleet töissä paljon. Minusta se on hauskaa. Kaikesta eniten pidän siitä, kun ihmiset pitävät minua sylissä. Olimme myös yhdessä lastentarhassa ja jouduin juoksemaan lasten kanssa. Olin kohtelias ja juoksin, mutta nukuin koko päivän kotona sen jälkeen. En lähtenyt edes lenkille muiden kanssa.

Matte ja Nalle ovat käyneet Rallytoko-kilpailuissa ja nyt Nalle on avoimessa luokassa. Nyt se treenaa ilman talutushihnaa, ja silti se seuraa Mattea hienosti hallissa. Matte ei uskalla mennä ulkokisoihin Nallen kanssa pitkään aikaan. Minä olen sen sijaan saanut juosta vapaana pellolla Happyn kanssa. (odota vaan Matte). Nalle ja Happy ja Matte ja Mikko kävivät myös Lahdessa ja asuivat vaarallisessa hotellissa. Happy kävi taas näyttelyssä. Mikko ja Nalle olivat mukana seurana. Nallen ja Happyn mielestä hotellissa oli tosi hauskaa ja jännittävää. Minä sain onneksi olla kotona Mamman ja Mupan ja Heavyn kanssa. Mutta parasta on, kun kaikki ollaan täällä kotona yhdessä.


T. NOVA!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti