torstai 2. elokuuta 2012

Hei hei.

Täällä kirjoittelee taas pikkuinen Nova. Meillä tapahtuu aivan liian paljon, ja Matte ei jaksa päivittää MINUN blogiani.
Mutta nyt Mattella on vähän vapaata.
Matte on hemmotellut minua meitä oikein paljon. Matte osti uuden sohvan meille. Tai oikeastaan, se oli kyllä minua varten. Minä pidän kaikesta pehmeästä.
Viime vuonna Matte kerran laittoi minut uimaan vaaralliseen mereen. Matte on niin tyhmä, että hän varmasti luuli että minä pidin siitä, koska he hommasivat uima-altaan minua varten. Matte ei oikein muistanut, että minä en pidä vedestä. Onneksi hoitokoirat voivat uida siinä. Happykin joutuu uimaan melkein joka päivä. Happyn täytyy treenata koska sen lihakset eivät ole yhtä kehittyneet kuin minulla.
Olen ollut kesälomalla. Sunnuntaina työt alkaa taas. Kesä on mennyt mukavasti laiskotellen, syöden (liian harvoin) ja ulkoillen. Sain olla vapaana aika kauan, mutta kerran taas päätin näyttää Mattelle, että minä olen hyvin itsenäinen ja tykkään juosta pakoon. Matte ilahtui taas. Sen jälkeen, olen joutunut olemaan remmissä. Tiedän kuitenkin, että Matte unohtaa nopeasti. Pian voin taas mennä niin kuin haluan.
T. NOVA

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti