tiistai 27. syyskuuta 2011

Huomenta!

Täällä sattuu ja tapahtuu niin paljon, että meidän tipsujen päät menee ihan sekaisin. Mikko oli selkäleikkauksessa sairaalassa. Nyt se on kotona ja kulkee vaarallisilla kepeillä, vaikka minä KAVERIKOIRANA olenkin tottunut sellaisiin. Me ei saada pomppia Mikon päällä niin kuin ollaan tähän asti tehty, ja siksi me nukumme nykyään olohuoneessa öisin. Ensin minä ja Nalle oltiin Mamman ja Mupan luona hoidossa, mutta koska Nalle oli niin levoton öisin sielläkin, tultiin nopeasti takaisin kotiin. MINÄ olin tosi kiltti tietysti, mutta maanantaina meillä oli Matten kanssa työkeikka, joten minunkin piti tulla kotiin. Oltiin sekä eilen että toissapäivänä töissä ja nyt minä olen KAVERIKOIRA ihan oikeasti ja saan työhuivin. Minä olen nyt ymmärtänyt että meidän asiakkaat haluaa, että menen heidän syleihin istumaan, ja teen sen oikein mielelläni. Matte oli tosi ylpeä minusta, kun ekan kerran päätin mennä yhden asiakkaan syliin ihan itse. Nyt teen niin joka kerta.
Muuten kaikki on aika tavallista täällä kotona. Matte pesi meidät sunnuntaina, se ei ikinä ole kivaa. Adriana tuli taas meille asumaan ja varsinkin Happy on innoissaan.
Adriana menee Happyn sijaan agilityyn illalla. Happy aloitti eilen pentukurssilla vaikka se on jo 9 kk. vanha. Mutta sen ei ole tarvinnut tehdä mitään muuta kun vaan olla pentu. Se oli kuitenkin ollut reipas ja tehnyt niin kuin Matte halusi. Nyt se oppii LAURAN kurssilla erialisia asioita, ja sen jälkeen se saa jatkaa agilityssä. Nalle aloittaa TUIJAN tempputokossa ja rallitokossa lokakuussa. Antaa heidän temppuilla. Minä KAVERIKOIRANA teen todella tärkeätä työtä.


T. NOVA!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti