keskiviikko 7. syyskuuta 2011

Hei kaikki.

Minun on ihan pakko kirjoittaa taas, koska ollaan tehty paljon asioita. Käytiin eilen Kaverikoirien kanssa lenkillä. Mukana oli uusia koiria. Minä nipistin 2 niistä kuonoon. Matte sanoi sen jälkeen, että minun lähelle ei kannata tulla. Se on totta! Oltiin myös Kupittaan puistossa lenkillä yksi päivä ja käyttäydyin siellä mallikkaasti.
Ennen Kupittaa mentiin eläinlääkärille. Tuomas-lääkäri sanoi, että minun silmät ovat ihan kunnossa. Siellä istuin nätisti ja annoin Tuomas-lääkärin tutkia silmiäni. Matte kertoi kyllä että en suostu silmätippojen laittoon. Elina-lääkäri sanoi että 2 kertaa viikossa riittää. Minun mielestä 2 kertaa vuodessa kuulostaa paremmalta.

Tänään Nalle ja Happy aloittavat agilityssä. Minun ei onneksi tarvitse mennä mukaan sinne. Oltiin kerran agikurssilla, koska Matte luuli että se olisi minusta hauskaa. Minustako?? Hauskaa? Pikkuisen Novan mielestä olisi muka hauskaa agilityssä? Matte on joskus niin tyhmä! Agilityssä on hirveitä, pelottavia esteitä. Kerran jalkani lipsui vaarallisella puomilla, ja sen jälkeen en halunut enää ikinä mennä sinne. Kostin Mattelle ja juoksin putkeen piloon. En suostunut tulemaan sieltä. Matte yritti huijata minua lähtemällä ulos hallista. Tiesin että se ei jätä minua sinne. Tulin pois vasta pitkän tovin jälkeen. Sen jälkeen minun ei tarvinnut enää mennä agilityyn. Mutta Nalle ja Happy ovat niin hassuja, että tykkäävät esteistä. Tai ainakin Nalle. Happy menee vasta kokeilemaan.

Heavykin on aloittanut tottiskurssilla taas. Onneksi minä saan olla Kaverikoira. Silloin saa vaan olla. Matte ei ota minua tottiskurssille enää, koska en suostu tekemään siellä(kään) mitään. Katson vaan Mattea suurilla silmilläni ja odotan herkkuja.
Miksi pitäisi tehdä tyhmiä juttuja? Kysyn vaan. Minä rakastan leikkimistä ja nukkumista.
T. NOVA!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti