lauantai 14. huhtikuuta 2012

Huomenta!

Minä taas. Ajattelin vähän kertoa kuulumisia. Matte pesi meidät. Pesun jälkeen vaarallinen fööni taas otettiin esille. Nyt Matte vaan oli ihan sekaisin, koska MINÄ jouduin föönin uhriksi. Yleensä se on vaan Happyä varten, koska Happy on näyttelykoira. Meillä oli työkeikka tiedossa, ja siksi mun turkkia piti föönata. Se oli hyvin järkyttävää. Onneksi pääsin ystävällisten vanhusten luokse sen jälkeen. Ystäväni Paavo oli myös mukana.

Mamma kävi täällä ja toi meille puolukoita ja Heavylle kurkkuja. Heavy tykkää kurkuista tosi paljon. Puolukoista emme välitä. Matte laittoikin ne meidän hirssipuuroon, ja emme voineet jättää niitä syömättä. Minä jätän aina marjat syömättä, koska en pidä niistä. Nyt oli pakko joko syödä, tai odottaa seuraavaa ateriaa. En halunut odottaa, joten söin sitten kaiken mutta hyvin hitaasti. Matte on oikeasti niin raskas.

Tänään minun paras Pate täyttää neljä vuotta.
Paljon Onnea Pate. Tässä kuvassa olemme vielä pentuja.
T. NOVA

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti